יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

בתי מלון מומלצים ב-קייפ טאון, דרום אפריקה

קייפ טאון, דרום אפריקה

קייפ טאון

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 740 מלונות בקייפ טאון, דרום אפריקה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 26 מתוך 30

Awesome Villa Cape Town

2 Oudekraal Road, Camps Bay, קייפ טאון, דרום אפריקה

בחדרים המרווחים של Awesome Villa Cape Town תמצאו נגן תקליטורים, מקרר וטלוויזיה. המטבחון הכולל מיקרוגל ותוכלו לבשל את ארוחותיכם בזמנכם החופשי.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה ייחודית.

מתוך מגוון אתרי התיירות הפופולריים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Grand Parade, Castle of Good Hope וCape Quarter Lifestyle Village. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מגוון פעילויות ואתרים תיירותיים, בין השאר הר השולחן וLong Street במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן תקליטורים

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Radisson Blu Hotel Blaauwberg Cape Town

Radisson Blu Hotel Blaauwberg Cape Town נמצא בTable View, המלון מציע חדרים נוחים ושרות אדיב ומקצועי.

כל החדרים המודרניים של Radisson Blu Hotel Blaauwberg Cape Town מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים באזור למלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיני בר

פעילויות

בריכת שחייה

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Harbour Terrace

Boundary Road, קייפ טאון, דרום אפריקה

דירות הנופש יושבות בגרין פוינט, כ-20 דקות הליכה ממרכז העיר קייפ טאון.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים באזור לדירות נופש.

Cape Town International Airport (CPT) נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. City Sightseeing Cape Town, אצטדיון גרין פוינט וGreen Point Common נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מדירות הנופש.

כללי

מסעדה, בר / לאונג'

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Somerset Links

Jigger Avenue Cnr Nibblick Avenue, סומרסט ווסט, דרום אפריקה

Somerset Links מציע מועדון כושר ובריכת שחייה. אם הינכם מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי.

החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומכילים כבלים / לוויין וטלוויזיה.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Spier Wine Estate, Blaauwklippen Wine Estate ומועדון הגולף דה זאלזה. נסיעה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Helderberg College ומועדון הגולף היידלברג.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מתקני כושר

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Point Of View Villa

3 Winkle Way, Sunset Beach, קייפ טאון, דרום אפריקה

המלון ממוקם בMilnerton, מוקף מבחר גדול של מסעדות ובתי קפה,.

Point Of View Villa מציע קבלה הפועלת 24 שעות, בריכה וחדר/י ישיבות. בנוסף תמצאו שירותי בייביסיטר, מרכז עסקים וחדרי דיונים. לשרותכם, המלון מספק חיבור אלחוטי לאינטרנט.

בחדרים המרווחים של Point Of View Villa תיהנו מכספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וחדר אמבטיה פרטי. ובנוסף מגהץ, פינת קפה ותה ומקרר.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את טיילת קאנאל, Cape Quarter Lifestyle Village ומסגד מחוז 6. Good Hope Centre, Cape Peninsula University of Technology וGrand Parade נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבטיה, טיולים מודרכים, גינה, ספא ומכון בריאות, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שירות הזמנת כרטיסים, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Palm Garden Retreat Boutique Retirement Homes Cape Town

75 Regent Road, Sea Point, קייפ טאון, דרום אפריקה

ממוקם בסי פוינט, הריטריט מציע חדרים נוחים עם ריהוט עכשווי ונוחות מירבית. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר קייפ טאון.

בין השרותים והמתקנים שיש בPalm Garden Retreat Boutique Retirement Homes Cape Town תמצאו חנייה מאובטחת, קונסיירז' ובריכת שחייה. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל החדרים המודרניים של Palm Garden Retreat Boutique Retirement Homes Cape Town מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ מכנסיים חשמלי.

הריטריט ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Green Point Common ופחות מעשר דקות נסיעה אל Cape Quarter Lifestyle Village. Cape Town International Convention Centre, Castle of Good Hope וCape Peninsula University of Technology נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

מיזוג אוויר, מייבש שיער

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, סולריום

שירותים

קונסיירז'

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Bantry Beach Luxury Suites

Craigrownie Road, Bantry Bay, קייפ טאון, דרום אפריקה

Bantry Beach Luxury Suites נמצא בסי פוינט, המלון מציע חדרים נוחים ושרות חברותי. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קייפ טאון.

כל החדרים המודרניים של Bantry Beach Luxury Suites מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מכילים מטבח המצויד במקרר, מיקרוגל ופינת קפה ותה.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Cape Town International Convention Centre, Castle of Good Hope וGood Hope Centre. מסגד מחוז 6, ליונז הד וCape Peninsula University of Technology נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

בריכת שחייה, סמוך לחוף הים, בריכה חיצונית

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Cape Edge Boutique Hotel

13 Queens Road, Sea Point, קייפ טאון, דרום אפריקה

ממוקם בסי פוינט, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר קייפ טאון.

Cape Edge Boutique Hotel מציע ניקוי יבש, בריכה ושירותי כביסה. להנאתכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Cape Town International Convention Centre, Cape Peninsula University of Technology וCastle of Good Hope. נהיגה קצרה מהמלון תביא אתכם אל Green Point Lighthouse, Green Point Common וCape Quarter Lifestyle Village.

כללי

חדרים ללא עישון

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

ניקוי יבש, שירותי כביסה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Cape Edge Hotel Solomons Road Cape Town

12 Solomons Road, Sea Point, קייפ טאון, דרום אפריקה

המלון נמצא בלב סי פוינט ורק פחות מעשר דקות הליכה מחוף קווינס ובנייני סי פוינט ובריכות השחייה. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר קייפ טאון.

Cape Edge Hotel Solomons Road Cape Town מציע שירותי כביסה, ניקוי יבש ואחסון מזוודות. המלון גם מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

החדרים הממוזגים של המלון הינם נעימים וחדישים.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Cape Peninsula University of Technology, Castle of Good Hope וCape Town International Convention Centre. ונסיעה של חמש דקות מהמלון תביא אתכם אל Green Point Lighthouse וGreen Point Common.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון

שירותים

ניקוי יבש, שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Road Lodge Airport Cape Town

Adjoining BP Service and Filling Station At Cape Town International Airport, קייפ טאון, דרום אפריקה

בין השרותים והמתקנים שיש בRoad Lodge Airport Cape Town תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומרכז עסקים. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים חדרי דיונים, שירותי כביסה וכספת. כחלק משרותי המלון, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. בRoad Lodge Airport Cape Town פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם.

ממוקם על קו המים, המלון מציע חדרים עם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מצויידים בפינת קפה ותה וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומגבות.

בבית הקפה של המלון תוכלו להתרווח עם משקה חם או קר ולהנות מארוחה קלה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר עשירה המוגשת בכל יום. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום האידיאלי לשבת וליהנות ממבחר המשקאות העשיר באווירה מרגיעה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. אקסס סיטי וBellville Velodrome נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מRoad Lodge Airport Cape Town. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הUniversity Of The Western Cape Stadium וErica Park. הנסיעה אל טיילת קאנאל, Philippi Stadium וCape Peninsula University Of Technology לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, בית קפה, מכונות אוטומטיות

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, מאבטח, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Road Lodge Cape Town N1 City

Louwtjie Rothman Street, N1 City, קייפ טאון, דרום אפריקה

ממוקם בMilnerton, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים.

בין השרותים והמתקנים שיש בRoad Lodge Cape Town N1 City תמצאו מרכז עסקים, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. בנוסף, יש במלון שירותי כביסה, חדרי דיונים וכספת. אתם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של המלון אשר תחסוך לכם זמן חשוב ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

כל החדרים המודרניים של Road Lodge Cape Town N1 City מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלפון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום ההמתאים ביותר להתרווח וליהנות ממבחר המשקאות האיכותי באווירה מרגיעה. ארוחת בוקר מוגשת בכל בוקר ובנוסף ישנה אופציה לקבל את הארוחה לחדר.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Parow Golf Club ופחות מעשר דקות נסיעה אל Bellville Golf Club וBellville Velodrome. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הAthlone Stadium, אקסס סיטי וטיילת קאנאל. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Newlands Stadium, Mowbray Golf Club וDurbanville Golf Club.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', חדרי מלון נגישים לנכים, בית קפה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

הליכה

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, חדרי דיונים, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Waterfront Apartments Cape Town

Corner Napier and Jarvis Street, קייפ טאון, דרום אפריקה

בדירות נופש Waterfront Apartments Cape Town יש בריכה מחוממת , חדר כושר, ובנוסף קונסיירז'.

מתקני דירות הנופש כוללים מועדון כושר, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים וכביסה בשירות עצמי. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

בדירות המרווחות של Waterfront Apartments Cape Town תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה ומטבח מאובזר. בכולם תמצאו נגן די וי די.

המיקום בלב חיי הלילה של קייפ טאון מבטיח מגוון מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. מרכז העיר קייפ טאון נמצא במרחק 20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, גינה, מתקני כושר, בריכה חיצונית, בריכה מחוממת חיצונית

שירותים

קונסיירז', משק בית, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


The Oceana Camps Bay Serviced Apartments Cape Town

13 Ingleside Road Camps Bay, קייפ טאון, דרום אפריקה

בThe Oceana Camps Bay Serviced Apartments Cape Town יש ג'קוזי, בריכה, ובנוסף קונסיירז'.

בין השרותים והמתקנים שיש בדירות נופש תמצאו שירותי כביסה, אבטחה ושירותי בייביסיטר. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי דירות הנופש, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

הדירות מכילות פינת קפה ותה, מקרר וטלוויזיה. חדרי האמבטיה מצויידים באמבטיית הספא, הדרך המושלמת לפנק את הגוף בסוף היום. בדירות תמצאו המטבחון הכולל מיקרוגל.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Castle of Good Hope, מסגד מחוז 6 וCape Peninsula University of Technology. Grand Parade וGood Hope Centre ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מThe Oceana Camps Bay Serviced Apartments Cape Town. Cape Quarter Lifestyle Village, Long Street וחוף קווינס נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, סמוך לחוף הים, ג'קוזי, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', שירותי בייביסיטר, משק בית, מאבטח, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 35 ביקורות אורחים
15 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 14 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 17 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 1 לא נהנו
3 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 3 ימליצו לאכול בה
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hoerikwaggo Bed and Breakfast Cape Town

226 Buitengragt Street, קייפ טאון, דרום אפריקה

האכסניה מציעה מחירים נוחים בטמבורסקלוף, פחות מ-10 דקות הליכה אל Long Street.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hoerikwaggo Bed and Breakfast Cape Town מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת קפה ותה ונגן די וי די.

Cape Town International Airport (CPT) נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הסיגנאל היל. האכסניה ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל Company's Garden, Cape Quarter Lifestyle Village וParliament of South Africa וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל חוף קווינס וCape Peninsula University of Technology.

כללי

בר / לאונג', חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, נגן DVD

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Balmoral Lodge Cape Town

13 Constable Street De La Haye, קייפ טאון, דרום אפריקה

ממוקם בBellville, המקום מציע חופשה מהנה במחירים נוחים.

Balmoral Lodge Cape Town מציע חדר/י ישיבות, מרכז עסקים ובריכה. שירותי המקום כוללים שטח פיקניק וברביקיו, חנייה מאובטחת ומכבסה. להנאתכם, המקום מספק חיבור Wi-Fi לאינטרנט.

כל החדרים המודרניים של המקום מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת אוכל בחדר ונגן די וי די.

המקום ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל אקסס סיטי ופחות מעשר דקות נסיעה אל University Of Stellenbosch Business School, Tyger Valley Shopping Centre וUniversity Of The Western Cape Stadium. Erica Park וDurbanville Golf Club ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מBalmoral Lodge Cape Town. Bellville Stadium, Tyger Waterfront וBellville Velodrome נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

נגן DVD, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, חדרים לועידות וסמינרים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Mooring House Guest Lodge Somerset West

4 Mayfair Avenue, Helena Heights, סומרסט ווסט, דרום אפריקה

האורחים מוזמנים להנות מרשת האינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה. גינת המקום הינה המקום האידיאלי להפסקה קצרה מטירדות היום.

מסעדת המקום מציעה תפריט מודרני ואווירה ייחודית.

מתוך מגוון אתרי התיירות הפופולריים אשר ליד המקום תמצאו גם את מועדון הגולף ארינווייל, מוזיאון רופרט ומועדון הגולף דה זאלזה. מוזיאון הצעצועים של סטלנבוש, Stellenbosch Golf Club וTechnopark Stellenbosch נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מהמקום. Oom Samie Se Winkel נמצא כ-20 דקות נהיגה מהמקום.

כללי

מסעדה

פעילויות

בריכת שחייה, גינה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

Atholl House Cape Town

12 Atholl South Road, Camps Bay, קייפ טאון, דרום אפריקה

בין השרותים והמתקנים שיש בAtholl House Cape Town תמצאו אחסון מזוודות, כספת ובריכת שחייה. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי ה-bed and breakfast, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. גינת ה-bed and breakfast הינה המקום המושלם להפסקה קצרה מטירדות היום.

כל החדרים המודרניים של Atholl House Cape Town מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה וכבלים / לוויין. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד ה-bed and breakfast תמצאו גם את Cape Peninsula University of Technology, Castle of Good Hope ומסגד מחוז 6. הbed and breakfast ממוקם כ-20 דקות הליכה אל חוף קמפס ביי וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Cape Quarter Lifestyle Village, חוף קווינס והר השולחן.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, גינה

שירותים

מכונת צילום , אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Bradclin House

20 Margaret Avenue, Pinelands, קייפ טאון, דרום אפריקה

בBradclin House תמצאו ג'קוזי, בריכת שחייה, ושירותי כביסה.

Bradclin House מציע דוכן השכרות רכב וחנייה מאובטחת. כחלק משרותי ה-bed and breakfast, הינכם יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. לרשותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי ה-bed and breakfast, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. בנוסף יש בנק בתוך שטח ה-bed and breakfast.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Bradclin House מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת קפה ותה, טלוויזיה וכספת. ובנוסף מקרר ומגהץ. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מיקרוגל.

Bradclin House ממוקם באופן מושלם באזור הפופולרי Pinelands. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הMilnerton Lighthouse, טיילת קאנאל וCape Quarter Lifestyle Village. Bellville Golf Club נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מה-bed and breakfast. N1 City Shopping Mall, Cape Peninsula University of Technology וBellville Velodrome נמצאים כ-20 דקות נהיגה מה-bed and breakfast.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה, ג'קוזי, משחקי וידאו

שירותים

כספת, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 71 ביקורות אורחים
8 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 7 אמרו שהם היו מאוד נקיים
13 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 12 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 3 ביקורות על הבריכה, 3 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
2 אורחים ציינו בביקורתם את אפשרויות הקניות, 2 אמרו שהן היו די טובות
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Rondebosch Guest House Cape Town

12 Reform Rd, קייפ טאון, דרום אפריקה

ממוקם בNewlands, הbed and breakfast מציע חופשה מהנה במחירים נוחים.

בין השרותים והמתקנים שיש בRondebosch Guest House Cape Town תמצאו בריכה, חדרי דיונים ושירותי כביסה. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי ה-bed and breakfast, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. גינת ה-bed and breakfast הינה המקום האידיאלי לפסק זמן מטירדות היום.

הbed and breakfast ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Newlands Cricket Ground ופחות מעשר דקות נסיעה אל Cape Peninsula University of Technology, Mostert's Mill וUniversity of Cape Town. מסגד מחוז 6, Castle of Good Hope וGood Hope Centre נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מה-bed and breakfast. Grand Parade נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מה-bed and breakfast.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Home from Home Apartments Marina Cape Town

Marina Residential Dock, Road V&A Waterfront, קייפ טאון, דרום אפריקה

Home from Home Apartments Marina Cape Town מציע קונסיירז', בריכה וחנייה מאובטחת. אורחי המלון אשר מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי. דירות הנופש מספקות גישה לאינטרנט אלחוטי.

דירות הנופש ממוקמת כ-10 דקות הליכה אל Chavonnes Battery ורק 5 דקות נסיעה אל Little Hearts Festival וBreakwater Lodge. במרחק הליכה נמצאים גם Cape Quarter Lifestyle Village וPortside Tower. ישנן שלל אפשרויות של מסעדות ומקומות בילוי במרחק הליכה מהדירות נופש. מרכז העיר קייפ טאון נמצא במרחק 20 דקות הליכה מדירות הנופש. מעגן ויקטוריה ואלפרד, אצטדיון גרין פוינט וGreen Point Common ממוקמים במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

מיזוג אוויר, מטבחון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, מתקני כושר

שירותים

קונסיירז'

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Bayside Suites Apartments Cape Town

12 Simonstown Rd, Fish Hoek, קייפ טאון, דרום אפריקה

Bayside Suites Apartments Cape Town מציע שרות ניקוי חדרים מידי יום, שירותי כביסה ומכבסה. כמו כן תמצאו בדירות נופש חנייה מאובטחת. ובנוסף לכל השרותים, בדירות הנופש יש גם חיבור לאינטרנט אל-חוטי.

הדירות מרוהטות באלגנטיות ונוחות ברמה של 5 כוכבים. בכולם תמצאו פינת קפה ותה.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד דירות הנופש תמצאו גם את Chapmans Peak, Westlake Golf Club וWestlake Square. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הConstantiaberg, US Consulate General וCape Floristic Region. דירות הנופש ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל Clovelly Country Club וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Simonstown Harbour וJust Nuisance Statue.

כללי

פינת קפה ותה, מגבות, חדרי עישון

שירותים

משק בית, שירותי כביסה, ציוד משרדי, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Nomndeni Icon Apartment Cape Town

ICON Building Long Street, קייפ טאון, דרום אפריקה

דירות הנופש נמצאות בליבה של קייפ טאון ורק הליכה קצרה אל Cape Town Civic Centre וCape Quarter Lifestyle Village.

בין השרותים והמתקנים שיש בNomndeni Icon Apartment Cape Town תמצאו בריכה מחוממת, חדרי דיונים וקונסיירז'. שירותי דירות הנופש כוללים שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. ובנוסף לכל השרותים, בדירות הנופש יש גם חיבור לאינטרנט Wi-Fi.

הדירות מרוהטות באלגנטיות ותיחכום ברמה של חמישה כוכבים. כמו כן הדירות מכילות מטבח מאובזר וטלוויזיית פלזמה/ LCD.

דירות הנופש נמצא כחמש דקות הליכה אל Portside Tower, בעוד המרחק אל Mutual Building, Long Street וCastle of Good Hope הוא כ-20 דקות הליכה. במרחק הליכה נמצא גם Cape Town City Hall. ישנן שלל אפשרויות של מסעדות ומקומות בילוי במרחק הליכה מהדירות נופש. ובמרחק 10 דקות נסיעה נמצאים Cape Peninsula University of Technology ומסגד מחוז 6.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מועדון לילה, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה, חנויות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


The Journeys End Bed & Breakfast Cape Town

16 Gerties Way, קייפ טאון, דרום אפריקה

כל אחד מהחדרים המודרניים של The Journeys End Bed & Breakfast Cape Town מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד ה-bed and breakfast תמצאו גם את אחוזת הגולף סטינברג, Westlake Square וJust Nuisance Statue. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הWestlake Golf Club, Clovelly Country Club וConstantia Uitsig Wine Estate. US Consulate General וConstantiaberg נמצאים במרחק של נסיעה קלה מThe Journeys End Bed & Breakfast Cape Town. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצא Chapmans Peak.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Bay Breeze Guesthouse Cape Town

1 Sentinel Close, קייפ טאון, דרום אפריקה

Bay Breeze Guesthouse Cape Town מציע חדרי דיונים, מרכז עסקים ושירותי בייביסיטר. כמו כן תמצאו במקום שירותי כביסה, ניקוי יבש וכספת. גינת המקום הינה המקום המושלם לפסק זמן מטירדות היום.

ממוקם על קו המים, המקום מציע חדרים עם מיני בר, טלוויזיה ומיטה בגודל Queen size.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המקום תמצאו גם את Chapmans Peak, עולם הציפורים וחוף קמפס ביי. המרחק של Cape Town International Airport (CPT) מן המקום הינו 40 דקות ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, הליכה, פעילויות ימיות, דיג

שירותים

מרכז עסקים, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים, שירותי כביסה

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף, 3 אמרו שהוא היה מדהים
2 מהאורחים התייחסו בביקורתם לגודל מיטות המלון, 2 אמרו שהן היו מרווחות
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על המרפסת, 2 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה

Sundollar Lodge

13 Sea Cottage Drive, Noordhoek, קייפ טאון, דרום אפריקה

Sundollar Lodge מציע חדרים נוחים, שירותי בייביסיטר, בריכת שחייה ומרכז עסקים. בbed & breakfast יש ניקוי יבש ושירותי כביסה. הbed and breakfast ידידותי לחיות המחמד של אורחיו.

כל החדרים המודרניים של Sundollar Lodge מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, פינת קפה ותה ומטבחון. החדרים מכילים מיקרוגל ולנוחותכם הbed and breakfast מציע בנוסף שירות חדרים.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, גינה

שירותים

מרכז עסקים, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00




מלונות בקייפ טאון, מלונות בדרום אפריקה, הזמנת מלון בקייפ טאון, בתי מלון בקייפ טאון, דילים למלונות בקייפ טאון, השוואת מחירים למלונות בקייפ טאון, השוואת מלונות בקייפ טאון, הנחות למלונות בקייפ טאון, מלונות זולים בקייפ טאון, השוואת בתי מלון בקייפ טאון, נופש בקייפ טאון, נופש בדרום אפריקה,

קייפ טאון: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Cape_Town_26.htm
דרום אפריקה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/South_Africa.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה