יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

אתר איכותי ביותר להזמנת מלונות זולים ב-קמפטון פארק, דרום אפריקה

קמפטון פארק, דרום אפריקה

קמפטון פארק

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 77 מלונות בקמפטון פארק, דרום אפריקה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 4

Peermont Metcourt at Emperors Palace

64 Jones Road, קמפטון פארק, דרום אפריקה

Peermont Metcourt at Emperors Palace מציע בריכה, מעלית ומסלול גולף. המלון מציע מגוון אפשרויות למנוחה ולחידוש כוחות כמו למשל מרכז בריאות וספא, סאונה וסאונה טורקית. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בקמפטון פארק ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים מודרנים, ממוזגים ומצויידים בכבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. ובנוסף מכונת קפה, פינת קפה ותה ומגהץ.

הבר של Peermont Metcourt at Emperors Palace מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את מועדון הגולף E.R.P.M, מועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול ומועדון הוגלף מודרפונטיין. הקאנטרי קלאב של קמפטון פארק נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, קזינו, גינה, מגרש משחקים, מתקני כושר, סאונה, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 260 ביקורות אורחים
53 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 29 אמרו שהם היו קטנים מדי, אך 24 לא הסכימו עם זה
22 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 21 ימליצו עליה
מצאנו 33 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 18 ביקורות על המיטות, 17 אמרו שהן היו נוחות
20 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 18 חשבו שהמחיר היה הוגן
7 מהאורחים ציינו בביקורתם את חדר האמבטיה, 6 אמרו שהוא היה קטן מדי לטעמם

Protea Hotel OR Tambo

Corner York & Gladiator Street Rhodesfield, קמפטון פארק, דרום אפריקה

המלון יושב כ-20 דקות הליכה ממרכז קמפטון פארק ומציע חדרים מודרנים, בריכה, הסעות חינם אל ומשדה התעופה ומסלול גולף.

Protea Hotel OR Tambo מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', מעלית וחדר/י ישיבות. כחלק מהשרותים של המלון, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. לנוחיות האורחים, הProtea Hotel OR Tambo נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

Protea Hotel OR Tambo מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי על חשבון הבית. כל חדר כולל בין השאר כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. בחדר האמבטיה יש מקלחת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

הבר של Protea Hotel OR Tambo מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נוחה ומעוצבת. תוכלו להתעורר עם קפה טרי, כל שעליכם לעשות זה להתקשר עם שרות החדרים ולהזמין מתפריט ארוחת הבוקר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

Grand Central Airport (GCJ) ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה. מועדון הוגלף מודרפונטיין ומועדון הגולף E.R.P.M נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מProtea Hotel OR Tambo.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, אמבטיה, גינה, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, מאבטח, עמדת עיתונים, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מחשב נייד, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, שירותי קייטרינג, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 359 ביקורות אורחים
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שזה מלון מודרני, ורק 1 חשבו שהוא היה מיושן
19 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 17 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
49 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 49 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 16 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 31 ביקורות על מסעדת המלון, 27 המליצו לאכול בה
29 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 25 אמרו שהמיטות היו נוחות

Life The Aviator

Corner of Kempton and Bosch Street, קמפטון פארק, דרום אפריקה

בLife The Aviator יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה, וחדר/י ישיבות.

בין השרותים והמתקנים שיש בLife The Aviator תמצאו מרכז עסקים הפועל 24 שעות, הסעות חינם אל ומשדה התעופה וקונסיירז'. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל צורכיכם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בקמפטון פארק ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים המודרניים של Life The Aviator מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וחדר אמבטיה פרטי. ובנוסף מכונת קפה, מגהץ ופינת קפה ותה. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את מועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול, Modderfontein Stadium ומועדון הגולף E.R.P.M. המרחק של נמל התעופה יאן סמוטס מן המלון הינו פחות מ-10 דקות נסיעה. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את המועדון הוגלף מודרפונטיין. הקאנטרי קלאב של קמפטון פארק וBarnard Stadium ממוקמים במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
מתוך 6 ביקורות שציינו את מידת הרעש בחדרים, 6 אמרו שהם היו רועשים
8 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
8 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות חיוביות על המיטות של המלון
מתוך 2 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 3 אמרו שהם היו קטנים

Airport Inn B&B

19 Halifax Street Rhodesfield, קמפטון פארק, דרום אפריקה

בין השרותים והמתקנים שיש בAirport Inn B&B תמצאו מרכז עסקים, בריכה והסעות חינם אל ומשדה התעופה. כמו כן תמצאו בbed & breakfast שירותי בייביסיטר, מכבסה וכספת. כחלק מהשרותים של ה-bed and breakfast, האורחים מוזמנים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי ה-bed and breakfast, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהיות מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. הגינה היא המקום האידיאלי לשבת ולהירגע.

כל החדרים המודרניים של Airport Inn B&B מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לשהייה של משפחות.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת ה-bed and breakfast תמצאו גם את מועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול, הקאנטרי קלאב של קמפטון פארק ומועדון הגולף E.R.P.M. המרחק של נמל התעופה יאן סמוטס מן ה-bed and breakfast הינו פחות מ-10 דקות נסיעה. מועדון הוגלף מודרפונטיין נמצא במרחק 20 דרות נסיעה מה-bed and breakfast. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בקמפטון פארק ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, המרת מט"ח, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 31 ביקורות אורחים
10 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 10 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 5 ביקורות על נקיון החדרים, 5 אמרו שהם היו מצוחצחים
5 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם

Aero Guest Lodge

81 Kempton Road, קמפטון פארק, דרום אפריקה

המקום מציע לאורחיו מיקום אידיאלי במרכז קמפטון פארק.

Aero Guest Lodge מציע מסלול גולף, בריכה והסעות חינם אל ומשדה התעופה. מתקני המקום כוללים חדרי דיונים, ניקוי יבש ושירותי כביסה. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל צורכיכם. להנאתכם, המקום מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Aero Guest Lodge מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים מצויידים בפינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי ומקרר ולנוחותכם המקום מציע גם שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Aero Guest Lodge מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במקום מסעדה.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המקום תמצאו גם את מועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול, מועדון הגולף E.R.P.M ומועדון הוגלף מודרפונטיין. המרחק של נמל התעופה יאן סמוטס מן המקום הינו פחות מ-10 דקות נסיעה. Modderfontein Stadium נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, טיולים מודרכים, גינה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 101 ביקורות אורחים
26 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 24 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 17 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 13 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 13 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
12 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 10 חשבו שהמחיר היה הוגן
12 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 11 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 5 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה

Peermont Mondior at Emperors Palace

64 Jones Street, קמפטון פארק, דרום אפריקה

המלון מציע חדרים נוחים, מרכז בריאות וספא והוא ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי OR טאמבו. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קמפטון פארק.

Peermont Mondior at Emperors Palace מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, מכון יופי ומסלול גולף. הסעות אל/משדה התעופה, שירותי כביסה, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר - זמינים על פי בקשה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שPeermont Mondior at Emperors Palace מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של Peermont Mondior at Emperors Palace מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. ובנוסף הוא מכיל מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים בזמן חופשתכם.

הבר של Peermont Mondior at Emperors Palace מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את מועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול, הקאנטרי קלאב של קמפטון פארק וBarnard Stadium. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקמפטון פארק ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בידה, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבטיה, קזינו, טיולים מודרכים, גינה, מגרש גולף (באזור), מתקני כושר, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, טיפולי גוף, טיפולי פנים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, מרכז כנסים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, שירותי קייטרינג, טקסים, חלל לתצוגות, פעילויות/השגחה על ילדים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 152 ביקורות אורחים
27 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 25 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
23 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 23 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 18 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 16 ביקורות על גודל החדרים, 14 אמרו שהם היו קטנים מדי
10 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 9 אמרו שהמיטות היו נוחות
9 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 8 חשבו שהמחיר היה הוגן

Peermont D'oreale Grande At Emperor's Palace

64 Jones Road, קמפטון פארק, דרום אפריקה

Peermont D'oreale Grande At Emperor's Palace מציע מעלית, בריכה ומסלול גולף. מרכז הבריאות והספא של המלון מציע מגוון מסאז'ים ותרפיות שונות לטיפוח הגוף והנפש. אם תירצו לשמור על כושר גם במהלך חופשתכם, וודאי תשמחו לדעת שהמקום מפעיל מרכז כושר.

Peermont D'oreale Grande At Emperor's Palace מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי על חשבון הבית. כמו כן החדרים מאובזרים במרפסת, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בנוסף תמצאו מיני בר, מקרר ומגהץ.

בנוסף פועלים בPeermont D'oreale Grande At Emperor's Palace מסעדה ובר. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. שרות החדרים זמין 24 שעות והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. מרכז העיירה קמפטון פארק הינו רק 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, קזינו, גינה, מגרש משחקים, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, מרכז כנסים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 199 ביקורות אורחים
מצאנו 17 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 4 אמרו להמנע מכך
מתוך 35 ביקורות על הצוות, 24 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
23 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 22 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
9 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 9 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 6 ביקורות בהן נאמר שהחדרים היו גדולים למדי, ורק 10 אמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 4 ביקורות על האמבטיות, 4 אמרו שהן היו גדולות ושהן עבדו בסדר

Premier Hotel OR Tambo

המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה ממרכז קמפטון פארק ומציע חדרים גדולים, בריכה, מרכז בריאות וספא וחדר כושר.

שרותי המלון כוללים מעלית, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף, תמצאו במלון קונסיירז', מרכז עסקים ושירותי כביסה. לנוחותכם, המלון מציע חיבור אלחוטי לאינטרנט.

החדרים הנוחים בPremier Hotel OR Tambo כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה ומרפסת. החדרים כוללים כספת, חדר אמבטיה פרטי ופינת קפה ותה ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

בPremier Hotel OR Tambo יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את מועדון הגולף E.R.P.M, מועדון הוגלף מודרפונטיין ומועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול. המרחק של Grand Central Airport (GCJ) מן המלון הוא רק 40 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מתקני כושר, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
5 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על המיטות, 2 אמרו שהן היו נוחות
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהם היו די גדולים

Peermont Metcourt Suites at Emperors Palace

64 Jones Road Jet Park, קמפטון פארק, דרום אפריקה

Peermont Metcourt Suites at Emperors Palace מציע בריכה, מעלית וסאונה. במלון תמצאו חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקמפטון פארק ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

בחדרים הגדולים ונוחים של Peermont Metcourt Suites at Emperors Palace תמצאו כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD ופינת קפה ותה. החדרים כוללים טלפון, מגהץ ומיטת קינג ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סיוע רפואי זמין, סאונה, קזינו, גינה, מתקני כושר, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, כספומט, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 167 ביקורות אורחים
מצאנו 18 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 21 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 19 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
10 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 9 אמרו שהמיטות היו נוחות
12 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 12 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
10 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 13 ביקורות על הצוות, 11 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Terrylin Backpacker's Hostel

2 Halifax Street, Rhodesfield, קמפטון פארק, דרום אפריקה

האכסניה ממוקמת במרחק 5 דקות נסיעה נסיעה ממרכז קמפטון פארק והמחירים שלה נוחים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

Terrylin Backpacker's Hostel מציע מסלול גולף, כספת ובריכה. באכסניה יש כביסה בשירות עצמי, המרת מטבע זר ודוכן השכרות רכב. להנאתכם, האכסניה מספקת חיבור אלחוטי לאינטרנט.

בחדרים המרווחים של Terrylin Backpacker's Hostel תיהנו מכספת, טלוויזיה ונגן די וי די. בנוסף החדרים מכילים מקרר, מגהץ ונגן תקליטורים. בחדר האמבטיה ישנם מייבש שיער ומקלחת.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד האכסניה תמצאו גם את מועדון הגולף E.R.P.M, מועדון הוגלף מודרפונטיין ומועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול. נסיעה של 10 דקות מהאכסניה תביא אתכם אל Barnard Stadium והקאנטרי קלאב של קמפטון פארק.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים, שילוב אמבטיה ומקלחת, מוטות אחיזה באמבטיה, ידידותי לקהילה הגאה, אח

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, טיולים מודרכים, גינה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שרותי פקס, שירות אבידות ומציאות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Protea Hotel Transit

בין השרותים והמתקנים שיש בProtea Hotel Transit תמצאו חדר טלוויזיה ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. הגישה לרשת האלחוטית היא בחינם. בנוסף יש חנות דיוטי פרי וחנות מזכרות/מתנות בתוך שטח המלון.

כל החדרים המודרניים של Protea Hotel Transit מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכספת. החדרים מצויידים במכונת קפה, פינת קפה ותה וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים של הProtea Hotel Transit חסינים לרעש.

מתוך מבחר האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את הקאנטרי קלאב של קמפטון פארק, מועדון הוגלף מודרפונטיין ומועדון הגולף E.R.P.M. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את המועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול, Eastgate Shopping Centre וBarnard Stadium. מרכז העיירה קמפטון פארק הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

סיוע רפואי זמין

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, משק בית, כספת, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 22 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על המיטות, 4 אמרו שהן היו נוחות
5 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 4 אמרו שהם היו מאוד נקיים
3 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 3 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 2 ביקורות על המיקום של המלון, 2 אמרו שהוא במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Southern Sun O.R Tambo International Hotel

Airport Grounds Jones Road, קמפטון פארק, דרום אפריקה

Southern Sun O.R Tambo International Hotel מציע בריכה, מעלית ומסלול גולף. עמדת הקבלה פועלת 24/7 והצוות הלבבי ישמח לספק מידע על אתרים אשר כדאי לבקר בהם. לנוחיות האורחים, הSouthern Sun O.R Tambo International Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים הנוחים של Southern Sun O.R Tambo International Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. החדרים מכילים פינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי ומכונת קפה ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים של הSouthern Sun O.R Tambo International Hotel הינם חסינים לרעש.

בSouthern Sun O.R Tambo International Hotel יש מסעדה ובר נעים. ארוחת הבוקר מוגשת במהלך כך השבוע והאורחים יכולים לקבל אותה בחדר. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, כסאות ילדים, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, סלון יופי, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 108 ביקורות אורחים
26 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 25 ימליצו עליה
מצאנו 7 ביקורות על חדר הכושר שאמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
מתוך 22 ביקורות על נוחות החדרים, 21 אמרו שהחדרים היו נוחים
40 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 38 מצאו אותו מסייע ומנומס
24 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 20 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 14 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות

D'Oreale Grande Hotel Kempton Park

64 Jones Street, Jet Park, קמפטון פארק, דרום אפריקה

D'Oreale Grande Hotel Kempton Park מציע מסלול גולף, בריכה ומכון יופי. בנוסף תמצאו חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בקמפטון פארק ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

בחדרים המרווחים של D'Oreale Grande Hotel Kempton Park תיהנו מכבלים / לוויין, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. החדרים מכילים מיני בר ומקרר ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. בכל החדרים תמצאו תקרה גבוהה.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה נעימה. עם בר לצד הבריכה תוכלו ליהנות ממשקה מרענן באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים מוזמנים ליהנות ממנה בחדר.

המלון ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי OR טאמבו. הנסיעה אל מועדון הגולף E.R.P.M, הקאנטרי קלאב של קמפטון פארק ומועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, בידה, בר לצד הבריכה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, קזינו, טיולים מודרכים, גינה, מגרש גולף (באזור), מגרש משחקים, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', ספר/מכון יופי, טיפולי גוף, טיפולי פנים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, מאבטח, כספומט, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, ציוד אודיו/וידאו, טקסים, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 30 ביקורות אורחים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 4 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס

MoAfrika Lodge

120 Sandham Road, Norton Home Estates, בנוני, דרום אפריקה

בין השרותים והמתקנים שיש בMoAfrika Lodge תמצאו שירותי בייביסיטר, בריכה ומגרש משחקים. במלון יש המרת מטבע זר, דוכן השכרות רכב ואחסון מזוודות. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. בMoAfrika Lodge ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בבנוני ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

כל החדרים המודרניים של MoAfrika Lodge מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. הם מציעים פינת קפה ותה, מגהץ ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של MoAfrika Lodge מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל בוקר. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

נמל התעופה יאן סמוטס ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את המועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול והאחוזה הכפרית ומועדון הגולף אבוסט. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר ידאג לכך שחופשתכם תהיה מהנה ונעימה.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, מגרש משחקים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

שירותי בייביסיטר, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 69 ביקורות אורחים
מתוך 16 ביקורות על הצוות, 16 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
14 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 12 חשבו שהם היו די גדולים
7 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 7 אמרו שהמיטות היו נוחות
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמקלחת הייתה נקייה, ורק 1 אמרו שהיא הייתה מלוכלכת
7 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 3 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

African Moon Corporate House

63 Rietfontein Street Glen Marais, קמפטון פארק, דרום אפריקה

בbed & breakfast African Moon Corporate House יש מסלול גולף, בריכה, ומכון יופי. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קמפטון פארק.

מתקני ה-bed and breakfast כוללים חדרי דיונים, חדר/י ישיבות וניקוי יבש. בתוך שטח ה-bed and breakfast יש גם מרכז קניות.

כל החדרים הגדולים של African Moon Corporate House מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם מציעים נגן די וי די, פינת קפה ותה ומגהץ.

הבר של African Moon Corporate House מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה מפוארת. ארוחי ה-bed and breakfast מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת מידי יום. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בשכנות לbed & breakfast.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לbed & breakfast עם אוטו. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מה-bed and breakfast.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים לסובלים מאלרגיות, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), הטלת חצים, מגרש משחקים, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 14 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 2 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד

Garden Court OR Tambo International Airport Hotel Kempton Park

2 Hulley Road Isando Ext 3, קמפטון פארק, דרום אפריקה

Garden Court OR Tambo International Airport Hotel Kempton Park מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה, חדר/י ישיבות והסעות חינם אל ומשדה התעופה עבור האורחים. בנוסף לשירותי בייביסיטר וניקוי יבש, תמצאו במלון גם מכבסה, מגרש משחקים ושירותי כביסה. ואם חשוב לכם להמשיך ולהתעדכן במהלך חופשתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה לאינטרנט זמינה לכלל האורחים. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בקמפטון פארק ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבGarden Court OR Tambo International Airport Hotel Kempton Park ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער. החדרים מצויידים בכספת ומכונת קפה ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כל חדר מכיל טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין.

הבר של Garden Court OR Tambo International Airport Hotel Kempton Park מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר עשירה המוגשת מידי בוקר. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות.

המלון נמצא כ- 10 דקות נסיעה מנמל התעופה יאן סמוטס. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את המועדון הגולף E.R.P.M, Eastgate Shopping Centre וModderfontein Stadium. מועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול ומועדון הוגלף מודרפונטיין ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מGarden Court OR Tambo International Airport Hotel Kempton Park. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים הקאנטרי קלאב של קמפטון פארק וBarnard Stadium.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, כסאות ילדים, פאב, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, קזינו, גינה, מגרש משחקים, סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירותי כביסה, חנויות, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, חנויות במלון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 44 ביקורות אורחים
11 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 11 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 8 ביקורות על נקיון החדרים, 8 אמרו שהם היו מצוחצחים
8 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 8 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
6 אורחים ציינו את האינטרנט בביקורתם, מתוכם 4 היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות

Sunrock Guesthouse

11 Park Street, קמפטון פארק, דרום אפריקה

המקום הרגוע ממוקם לנוחותכם במרכז קמפטון פארק ומציע הסעות חינם אל ומשדה התעופה, בריכה ומסלול גולף.

מתקני המקום כוללים חדר/י ישיבות, אחסון מזוודות וקבלה הפועלת 24 שעות. בSunrock Guesthouse ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. לשרותכם, המקום מציע חיבור Wi-Fi לאינטרנט.

בחדרים הגדולים ורגועים של Sunrock Guesthouse תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה. בנוסף החדרים מאובזרים במגהץ, מרכז בידור ופינת קפה ותה.

הבר של Sunrock Guesthouse מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המקום מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל בוקר.

Grand Central Airport (GCJ) ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. מועדון הוגלף מודרפונטיין ומועדון הגולף E.R.P.M ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מSunrock Guesthouse.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

בריכת שחייה, מסלול גולף, הטלת חצים, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, מכונת צילום , שרותי פקס, מקרן LCD, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 226 ביקורות אורחים
26 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 23 חשבו שהמחיר היה הוגן
23 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 22 אמרו שהם היו מאוד נקיים
11 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 10 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 25 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 11 ביקורות על הבריכה, 11 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
21 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 19 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

One World Hotel Kempton Park

26A Albatros Road, קמפטון פארק, דרום אפריקה

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב קמפטון פארק.

One World Hotel Kempton Park מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מכבסה ומרכז עסקים. בנוסף תמצאו אחסון מזוודות, שירות הזמנת כרטיסים ומגרש משחקים. בתוך שטח המלון יש גם מרכז קניות.

בחדרים המרווחים של One World Hotel Kempton Park תמצאו חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. ובנוסף מקרר, מגהץ ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה ייחודית.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. סיורים מודרכים והזמנות לנסיעות ניתן להזמין דרך דוכן ההזמנות של המלון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרש משחקים

שירותים

מרכז עסקים, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Life Hotels OR Tambo

Corner of Kempton and Bosch Street, קמפטון פארק, דרום אפריקה

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Life Hotels OR Tambo עם חדרים נוחים ובנוסף מרפסת, מטבחון ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Life Hotels OR Tambo מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, מעלית ובריכה. במלון יש מרכז עסקים הפועל 24 שעות, קונסיירז' והסעות חינם אל ומשדה התעופה. בנוסף יש מרכז קניות בתוך שטח המלון.

החדרים המודרנים בLife Hotels OR Tambo כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד במיני בר, פינת קפה ותה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה רגועה. לאחר ארוחת הערב הינכם מוזמנים ליהנות עם כוסית משקה באווירה הנעימה של הלאונג' המודרני.

Grand Central Airport (GCJ) ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. הנסיעה אל מועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול ומועדון הוגלף מודרפונטיין לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, אמבטיה, מתקני כושר, מסאז', בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 100 ביקורות אורחים
מצאנו 29 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 20 ביקורות על נקיון החדרים, 17 אמרו שהם היו מצוחצחים
13 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 10 ציינו שהוא היה חינם
18 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 17 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 20 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 16 ביקורות על המיקום של המלון, 14 אמרו שהוא במיקום נוח

African Tribes Guest Lodge

35 Granaat street, Edleen, קמפטון פארק, דרום אפריקה

במקום African Tribes Guest Lodge יש בריכה פנימית, ג'קוזי, ובנוסף מרכז עסקים.

African Tribes Guest Lodge מציע שירותי כביסה, ניקוי יבש וחדרי דיונים. המקום גם מספק לאורחיו אינטרנט אל-חוטי.

החדרים הנעימים של המקום מכילים, בין השאר, טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. בנוסף החדרים מכילים מיני בר, נגן די וי די ומקרר. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בפאב של ההמקום תיהנו ממשקה טוב או ארוחה קלה באווירה חברותית. ארוחי המקום מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת מידי יום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, מקלחת, פאב

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, אמבטיה, גינה, ג'קוזי, מסאז', בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, ניקוי יבש, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים
11 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 8 מצאו אותו מסייע ומנומס
מתוך 5 ביקורות על נוחות החדרים, 5 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 2 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה

City Lodge Airport Johannesburg

4 Sandvale Road PO Box 8404, עדנוויל, דרום אפריקה

City Lodge Airport Johannesburg מציע חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר ובריכת שחייה. אם הינכם מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי.

בחדרים המרווחים של City Lodge Airport Johannesburg תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מצוייד במכונת קפה ופינת קפה ותה. חדר האמבטיה מכיל אמבטיה נפרדת ומקלחת.

על מנת להבטיח התחלה מצויינת ליום, המלון מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) עשירה ומפנקת. את יתר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממבחר המסעדות הנמצאות באזור.

כללי

פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, אמבטיה, מתקני כושר

שירותים

כספת, חדרי דיונים, שולחן כתיבה

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 96 ביקורות אורחים
מצאנו 23 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 22 ביקורות על נקיון החדרים, 22 אמרו שהם היו מצוחצחים
18 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 16 חשבו שהמחיר היה הוגן
20 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 19 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 17 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 5 ביקורות על הבר, 5 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה

RFB Guest House Kempton Park

96 Friedman Street, קמפטון פארק, דרום אפריקה

בין השרותים והמתקנים שיש בRFB Guest House Kempton Park תמצאו חנייה במקום, שטח פיקניק וברביקיו ובריכה. המקום גם מספק לאורחיו אינטרנט Wi-Fi.

כל החדרים המודרניים של RFB Guest House Kempton Park מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת קפה ותה.

Grand Central Airport (GCJ) ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. מועדון הגולף E.R.P.M וModderfontein Stadium ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מRFB Guest House Kempton Park.

כללי

סרטים בחדר, פינת קפה ותה, טלוויזיה, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

בריכת שחייה, קזינו, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים

Airport Modjadji Guesthouse

42 Eland Road Nimrodpark, יוהנסבורג, דרום אפריקה

Airport Modjadji Guesthouse מציע בריכה, ניקוי יבש וחדרי דיונים. השרותים כוללים בין השאר שירותי כביסה, שטח פיקניק וברביקיו ומכבסה אוטומטית במטבעות. לנוחותכם, המקום מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

החדרים הנוחים בAirport Modjadji Guesthouse כוללים מטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה כוללים אמבטיה נפרדת ומייבש שיער. כל חדר מכיל פינת קפה ותה וכספת.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המקום תמצאו גם את מועדון הוגלף מודרפונטיין ומועדון הגולף של סאפס מכאניקל סקול. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצא הקאנטרי קלאב של קמפטון פארק.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבטיה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

ניקוי יבש, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Airport Game Lodge

21 Fourth Road Bredell, קמפטון פארק, דרום אפריקה

במקום Airport Game Lodge תמצאו הסעות חינם אל ומשדה התעופה, בריכה, ובנוסף חדר/י ישיבות.

שרותי המקום כוללים קונסיירז', חדרי דיונים וקבלה הפועלת 24 שעות. הגינות המקיפות את ההמקום הן מטופחות ונעימות, נהדרות להליכה מרגיעה. לנוחיות האורחים, הAirport Game Lodge נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Airport Game Lodge מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מכיל גם טלפון, פינת קפה ותה ומגהץ.

הבר של Airport Game Lodge מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, המקום מגיש ארוחת בוקר יומית.

Grand Central Airport (GCJ) נמצא במרחק קצר של 40 דקות נהיגה. הקאנטרי קלאב של קמפטון פארק נמצא במרחק נסיעה קצר מהמקום.

כללי

נגישות לנכים, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מיטת תינוק, אזור/שולחנות פיקניק, מכונות אוטומטיות, אח

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, קזינו, טיולים מודרכים, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, ביליארד, דיג, צפיה בצפורים, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, לוח גיליונות להרצאות, לוח לבן, מקרן שקופיות, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 69 ביקורות אורחים
15 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 14 מצאו אותו מסייע ומנומס
8 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 8 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 8 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
4 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 4 אמרו שהם היו מאוד נקיים
5 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם

Vetho Apartments

6 Die Agora Road, קמפטון פארק, דרום אפריקה

בדירות נופש תמצאו מרכז עסקים, קונסיירז' וניקוי יבש. בנוסף תמצאו שירות הזמנת כרטיסים וחנייה במקום. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקמפטון פארק ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

כל דירה מצויידת היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציעה מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל הדירות ממוזגות וכוללות כספת ומגהץ.

מיקום דירות הנופש אידיאלי עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. Vetho Apartments מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרש גולף (באזור)

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', ניקוי יבש, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00




מלונות בקמפטון פארק, מלונות בדרום אפריקה, הזמנת מלון בקמפטון פארק, בתי מלון בקמפטון פארק, דילים למלונות בקמפטון פארק, השוואת מחירים למלונות בקמפטון פארק, השוואת מלונות בקמפטון פארק, הנחות למלונות בקמפטון פארק, מלונות זולים בקמפטון פארק, השוואת בתי מלון בקמפטון פארק, נופש בקמפטון פארק, נופש בדרום אפריקה,

קמפטון פארק: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Kempton_Park_1.htm
דרום אפריקה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/South_Africa.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה